توضیحات آگهی

خدمات پرستاری و پزشکی در منزل اسنپ ویزیت شیراز

اسنپ ویزیت ، بزرگترین مرکز ارایه خدمات پرستاری و مراقبتی در ایران

خدمات پرستاری اسنپ ویزیت جستجو بین پرسنل و ارتباط مستقیم  با کادر درمان

به صرفه ترین تعرفه ها و نرخ خدمات پرستاری در منزل با در اسنپ ویزیت

 

گزارش مشکل آگهی

 

کلیه خدمات پرستاری در منزل ، اعزام پزشک -فیزیوتراپ -پرستار درمنزل

مراقبت از سالمند -کودک-بیمار -درمنزل وبیمارستان با کادری مجرب

 

تزریقات و سرم تراپی در منزل شیراز پانسمان انواع زخم ها ی ناشی از عمل جراحی یا بیماری سونداژ مراقبت از بیماران کرونایی سالمندان بیماران جراحی بیماران مزمن

خدمات پرستاری ، مامایی و پزشکی در منزل با کادری متخصص و مجرب خدمات زنان ، زایمان ، تزریقات ، مشاوره ، نگهداری ، اعزام انواع پرستار منزل شبانه روزی “یک تیم مجرب و دلسوز با سمت های مختلف کادر درمان از جمله پزشک ، ماما و پرستار و …. که میکوشد در این اپیدمی در کنار بیماران و مردم خدمت رسانی کند.

پزشکان این مجموعه میتوانند خدمات حضوری و آنلاین با شرایط زیر ارائه کنند با گرفتن وقت قبلی میتوانید از خدمات حضوری پزشک از جمله ویزیت بیمار (کرونایی و غیر کرونایی)، چکاپ پزشکی، تجویز دارو و … استفاده کنید درصورتی که شرایط ویزیت حضوری را به هر دلیل از جمله دور بودن مسیر ،داشتن سوال جزئی و .. ندارید میتوانید از ویزیت آنلاین(البته با صلاحدید پزشک ) استفاده کنید.

زنان و مامایی : شما میتوانید جهت انواع مشاوره در این حیطه پیام بگذارید که البته اگر موضوع مشاوره نیاز به توضیحات و شرح بیشتری داشته باشد با شما تماس میگیرند هم چنین جهت ویزیت حضوری نیز با گرفتن وقت قبلی میتوانید اقدام کنید پرستاران : خدمات پرستاری شامل : انحام انواع تزریقات از جمله:

عضلانی ، زیر جلدی و …. سرم تراپی و انژیوکت گذاری چکاپ بیماران از جمله چک اکسیژن خون ، نبض ، درجه حرارت ، گرفتن فشار و تست قند خون سونداژ و برداشتن سوند تست قند حون تست فشار خون انجام پانسمان کشیدن بخیه و … شما میتوانید با انتخاب منطقه خود (به عنوان مثال منطقه شمال شیراز ) ، درخواست خدمات پرستاری کنید.

تزریقات و سرم درمانی
خون گیری و آزمایشات
تعوض پانسمان
سوند ادراری
سوراخ کردن گوش و….

 

جستجو در آگهی ها

نمایش خدمات شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارائه خدمات پرستاری در منزل‌ شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *